Služby

TRX
Posilovací závěsný systém pro komplexní procvičení celého těla.
číst více 110 Kč/lekce
Sweet and Chilli yoga
Trošku sladké a trošku ostré. Intenzivní protažení a posílení těla.
číst více 110 Kč/lekce
Kruhový trénink
Nejefektivnější forma cvičení pro spalování a zvyšování fyzické kondice.
číst více 110 Kč/lekce
Pilates
Intenzivní posílení středu těla
číst více 110 Kč/lekce
Osobní trenér
Primárním cílem je správná technika provedení cviku. Zátěž tréninku postavená na míru klienta. Individuální a přátelský přístup, pestrost tréninků, nastavení cílů a cesty k nim. Cvičte efektivně a zdravě, investujte do sebe. Upozornění: osobní trénink je možné zrušit min. 6h předem, jinak je jeho úhrada v plné výši.
číst více 350 kč
Kondiční cvičení pro děti
Zábavné cvičení formou her.
číst více 70 Kč/lekce
KARATE
Zaměření tréninku je na sebeobranu, naučení technik karate a rozvoj fyzické i psychické kondice.
číst více 1500 Kč/6 měsíců
Intense full body training
Dostaň se do kondice !
číst více 110,00 Kč/lekce
Zdravá záda, pevný střed těla a stabilita
Pevný střed těla jako základ pro jakýkoliv pohyb.
číst více 110,00 Kč/lekce
Salsation
SALSATION® je nový dance fitness program, který kombinuje tanec a funkční trénink: tělo při tanci pracuje ve 3D, zapojuje se maximální počet svalů při daném pohybu, dbá se na správné držení těla a provedení pohybů.
číst více 110,00 Kč/lekce
Měření váhou Tanita
Zajímá vás aktuální stav kondice? Chcete na sobě začít pracovat?Průběžně sledovat výsledky?
číst více 50 kč
Ranní JÓGA nakopávač
Ranní probuzení mocnou silou jógy !
Namasté jóga
Jógová lekce v mírnějším tempu zaměřená na správnou techniku a provedení jógových ásán v rytmu ujjayi dechu. Vhodná pro začátečníky i mírně pokročilé.
číst více 110,00 Kč/lekce
Funkční trénink
Silově kondiční cvičení zaměřené na celkovou pohyblivost, flexibilitu a funkčnost těla.
číst více 110 Kč/lekce
HIIT - Vysoce intenzivní intervalový trénink
HIIT neboli high-intensity interval training v českém překladu znamená vysoce intenzivní intervalový trénink. Jedná se o druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Není určeno, co se má cvičit, tento typ tréninku lze aplikovat na rozmanitou škálu pohybových aktivit: skákání přes švihadlo, posilování s vlastní vahou nebo činkami atd.
Intense Workout
Spojení hravé, funky power jógy, pilates a troška intervalů.
Kruhový trénink vol.2 "power and strength" (sál2)
Trénink vyšší obtížnosti zaměřený hlavně na sílu, trénink stability a hlavně dobrého technického provedení cviků. Struktura tréninku: Začátek tréninku: dynamický trečink, aktivace, mobilita. Hlavní část: kettlebelly, činky, osa, bradla, stabilita, core. Závěr: 5 minutovka/ kondička.
Kettlebell trénink (sál2)
Trénink pro svalový a kardiovaskulární systém. Rozvoj explozivní, výbušné a také maximální síly. Rozvoj rychlosti, flexibility a mobility!
číst více 110kč/lekce
B-komplex s Baru
Komplexní cvičení s Baru. Najdete se v něm všichni, kdo se chcete protáhnout, ale taky se u toho trošku zpotit. Zapojíme celé tělo, ale vždy se zaměříme na některou partii trošku více a zároveň si pořádně vysvětlíme některý ze základních cviků. Takže pokud plánujete chodit pravidelně, určitě byste tuto lekci měli zařadit do svého trénikového repertoáru. Ale pokud si chcete jednou za čas hezky zacvičit a na intervalový trénink zrovna chuť nemáte, pak je to pro vás také dobrá volba!