Služby

TRX
Posilovací závěsný systém pro komplexní procvičení celého těla.
číst více 110 Kč/lekce
Sweet and Chilli yoga
Trošku sladké a trošku ostré. Intenzivní protažení a posílení těla.
číst více 110 Kč/lekce
Kruhový trénink
Nejefektivnější forma cvičení pro spalování a zvyšování fyzické kondice.
číst více 110 Kč/lekce
Pilates
Intenzivní posílení středu těla
číst více 110 Kč/lekce
Osobní trenér
Primárním cílem je správná technika provedení cviku. Zátěž tréninku postavená na míru klienta. Individuální a přátelský přístup, pestrost tréninků, nastavení cílů a cesty k nim. Cvičte efektivně a zdravě, investujte do sebe. Upozornění: osobní trénink je možné zrušit min. 6h předem, jinak je jeho úhrada v plné výši.
číst více 350 kč
Kondiční cvičení pro děti
Zábavné cvičení formou her.
číst více 70 Kč/lekce
KARATE
Zaměření tréninku je na sebeobranu, naučení technik karate a rozvoj fyzické i psychické kondice.
číst více 1500 Kč/6 měsíců
Intense full body training
Dostaň se do kondice !
číst více 110,00 Kč/lekce
Zdravá záda, pevný střed těla a stabilita
Pevný střed těla jako základ pro jakýkoliv pohyb.
číst více 110,00 Kč/lekce
Salsation
SALSATION® je nový dance fitness program, který kombinuje tanec a funkční trénink: tělo při tanci pracuje ve 3D, zapojuje se maximální počet svalů při daném pohybu, dbá se na správné držení těla a provedení pohybů.
číst více 110,00 Kč/lekce
Měření váhou Tanita
Zajímá vás aktuální stav kondice? Chcete na sobě začít pracovat?Průběžně sledovat výsledky?
číst více 50 kč
Ranní JÓGA nakopávač
Ranní probuzení mocnou silou jógy !
Namasté jóga
Jógová lekce v mírnějším tempu zaměřená na správnou techniku a provedení jógových ásán v rytmu ujjayi dechu. Vhodná pro začátečníky i mírně pokročilé.
číst více 110,00 Kč/lekce
Funkční trénink
Silově kondiční cvičení zaměřené na celkovou pohyblivost, flexibilitu a funkčnost těla.
číst více 110 Kč/lekce
HIIT - Vysoce intenzivní intervalový trénink
HIIT neboli high-intensity interval training v českém překladu znamená vysoce intenzivní intervalový trénink. Jedná se o druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Není určeno, co se má cvičit, tento typ tréninku lze aplikovat na rozmanitou škálu pohybových aktivit: skákání přes švihadlo, posilování s vlastní vahou nebo činkami atd.
Intense Workout
Spojení hravé, funky power jógy, pilates a troška intervalů.
Kruhový trénink vol.2 "power and strength" (sál2)
Trénink vyšší obtížnosti zaměřený hlavně na sílu, trénink stability a hlavně dobrého technického provedení cviků. Struktura tréninku: Začátek tréninku: dynamický trečink, aktivace, mobilita. Hlavní část: kettlebelly, činky, osa, bradla, stabilita, core. Závěr: 5 minutovka/ kondička.
Kettlebell trénink (sál2)
Trénink pro svalový a kardiovaskulární systém. Rozvoj explozivní, výbušné a také maximální síly. Rozvoj rychlosti, flexibility a mobility!
číst více 110kč/lekce